Blog Archives - AlphaKennyOne
AlphaKennyOne
 
Another eventful day with my friends. I was planning to go smoke eaters with my cousins but then they had some last minute things to do. Instead I showed up at Alan's house at 5:30, we just watched some football then with Vincent, Darren, and Alex Tu, we headed to Costco. At first it felt a little unorganized and we got there we didn't really know what we wanted... Then finally we just started buying some stuff, got back and there was Wilson, Albert, Arnold, Vienna, and Crystal. Then Darren and I went back to his house to drop stuff off for his mom, came back and started cooking... I knew they wouldn't get much done in those 20 minutes! I got there and started crushing some chips.. then cooking sausages which was really weird. I'm happy they turned out fine though.... Yay I got to cook! even though I have absolutely no clue what I'm doing but things are still turning out fine hehe. We also made some mozarella (spelling..) sticks which surprisingly turned out really good! We also had some good chips and salsa, and some nasty bacon that boiled in it's own fat :P. Grabbed my bun and sausage, bacon, bbq sauce, and a cheese stick. Was really filling! We ended up playing kinect for the rest of the night which was pretty fun. Although Kinect was purposely not letting Vienna and I playing together LOL. jerk! Then around 12:30 we were forced to head out, I was actually thinking about going to quickly's with them if they went to the landess one since I was thirsty and it was right on the way home, but oh well. Got home through the stormy weather. Got on my laptop to realize I left my ipod and headphones in my car :( So no music :'(. Just quickly chatted on AIM and then knocked out.

Woke up today and went to storage with my family (I hate that place... so much crap in there -_-), but I got to dump off some of my dad's stuff from my car so I'm not hauling all his junk anymore which is good. After that we went to the mall to look for some shark's gear for my brother, then we ate 20 nuggets, 10 each, which was really filling! I was hoping to pig out, but I was too full T_T. Then we kept walking around and now we're home. 
Tonight we plan to go St. John's Bar and Grill, if I take a picture on my phone I'll upload our meal hehe. I love that place! They have like a special everyday. Mondays is half off philly cheese steaks, Tuesday is chicken sandwiches, Wednesdays and Saturdays are half off burgers, Thursday is cheap alcohol. And friday is half off appetizers. Amaaaaaaaaazing place in Sunnyvale. Normal burgers are like $9 so we'll only be paying $4.50. Each of us gonna get a burger, then also pig out with a side order of fried zucchinis and also bacon cheese fries omggggg i'm gonna be fat!. It's like a ritual to get those 2 things every time we go hahah. Good thing tomorrow is very eventful so I might burn it all off!

Planning to play softball tomorrow, then that ends around 3 and the Percussion BBQ starts around 2, so I'll shower and head there after, come back around 6 I guess, then get ready to go to Darren's so he can take me to the clubbbbbbb (lol i don't even know if he's driving me yet!) But I already asked him if I could stay the place on Thursday, because we'll probably get home from the club at 3, and that's really disrespectful to my landlord to have to come home at 3 T_T. So yeah I can stay there, then come back. I have no idea what my plans are for the rest of the weekend are though. Too bad all my friends are going back to school
 
Today was quite an eventful day! I loved it compared to sitting on my ass all day. I ran my errands in the morning and then went to meet the guys at mariuchi's. We headed to great jump but I didn't do much but jump and hand springs. We played dodgeball which was pretty fun. I had an intense 1v2 moment, took one person out, dropped down to the floor right away to dodge a ball coming at me, picked one up and took the other guy out haha. after that we just chilled outside and darren and i had a pleasant one hour chat. He gave my christmas present.... -_____-.


After that i came back home and planned a bowling event! i'm surprised it was successful, went to chili's instead of thai because that was closed for the holidays. Got our lanes reserved and waited about an hour and a half and then we bowled with 10 people. it was really fun (even though i did shit). There were 20 minutes before mission lanes was gonna close so we super speed bowled and somehow all of us were getting strikes haha. 


Home now and left them all to eat because i don't want to anger my land lord by coming home late, just listening to this song and it sure is damn beautiful.
 
I've just started blogging again out of boredom because I'm not at my dorm and I have no video games :(. My break so far has been good, it started off with a great vacation with my friends. I got home and have been going out ever since. 

23rd, just chilled with Darren at Target at night while he was drilling thoughts into my head
24th, spent time with my family, then played sports which made me sore still to this day..
Christmas Day... just sat at my grandma's house for 5 hours without internet and took care of her until my family party, which was pretty funny. We were watching youtube on the big screen TV and watched this video, and then realized 2 of our uncles were behind us LOL. 
Then today, woke up and just went to my cousins party at noon.. got home around 11PM. Was really long! ate a lot of food and then watched Unstoppable, Ironman (in Blu-Ray), it looked like a fricken soap opera -___-. The graphics were too real and looked really awkward. Then we watched the Hurt Locker... really not my kind of movie. I didn't like it at all, and can't really understand why it got so many oscar nominees. Maybe it's just my taste in movies..

And tomorrow, I plan to wake up early, fill up on gas, head to my dorm (i miss that place), pick up some clothes then head to great jump. after that ends i'll head home and shower, then head to thai food. 

I also go t pretty busy week ahead of me too! Tuesday nothing much but at night I plan to go smoke eaters with my brother and cousin, then Wednesday I got softball, and then Thursday is the percussion BBQ and also POSSIBLY clubbing...... although i've never been clubbing and I hate to dance. I kinda also feel like going bowling and singing karaoke too...

And i'm an emo child atm :(